Posted by : Lore miercuri, 29 iunie 2016

...:

Ai să te pierzi pe drum, ținând prea strâns de cretă. O să se sfărâme și ai să crezi că nu mai ai de unde lua pentru a continua, așa că ai să te oprești, iar în loc sa privești înainte, poate ai să dorești să te uiți înapoi.

Pe drumul din spatele tău e dificil de privit sau înțeles, căci arată asemenea unui desen făcut de un copil ce abia a descoperit culorile și s-a decis să deseneze pe pereți. Linii orizontale, drepte, curbe sau prea strâmbe, așa-i, acolo arată ca un nor, dar mai sus, zici că se pierde firul și e lăsat în soarta sorților.

Am să mă pierd de multe ori ținând prea strâns de cretă și încercând mereu să desenez cât mai drept, pentru că o să fie o perioadă când o să cred că doar așa o fi corect, dar apoi o să ajung înapoi la cuvântul meu, la destinația mea și lucrurile se vor decomplica.

Ești tu, Wanderlust, un cuvând atât de simplu și de onest, ce duce lumea întru cu totul alt sens. Și poate de asta mă și descrii, că spui ce vrei să se audă, da lași loc pentru interpretarea inimii. Primești definiții din diferite țări, faci compromis de sunet, strigări. Știu că sună poate prea copilăresc, dar destinația o oferi când îi dai și un sens.

Destinația nu trebuie să fie doar un loc, poate fi o persoană, de aceea pentru mine sunt tot eu, una mai din viitor. Țintesc către mine și tot pe mine mă iau ca pe ajutor.

Pentru că într-o lume despre care tot vorbesc, pentru care simt nevoia să mă închid, să povestesc, dar totuși niciodată să exteriorizez, ai nevoie și de un copilot, un om de drum lung, și cine altcineva decât unul cu care să împarți același drum.

Ce dedublare ciudată, plină aparent de narcisism, dar e de fapt o încercare de motivație cu o notă de eroism. O notă ușoară, discretă, care să nu deranjeze la cel necunoscut, o notă mai de subsol, pentru cei care vor să termine ce au început să citească pe parcurs.

Am să mă pierd pe drum, de multe ori, crezând că trebuie să mă îndoiesc, apoi când apele se vor liniști, furtuna va sista și eu voi atinge destinația, voi ști că totul a avut un folos. Fiecare îndoială, necunoștință de cauză sau aproape-răspuns, fiecare notă de subsol sau virgulă adăugate pe parcurs. Să simți și apoi să crezi, ca eu întâi am simțit durerea produsă de fiecare literă și apoi am ajuns la frumoasa concluzie, că tot ce mi-am dorit până în prezent, am parcurs.

Leave a Reply

Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la violență sau ură vor fi șterse.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Blogger templates

Labels

- Copyright © Costin Chirica -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -